BENVINGUDA

Construyendo historias

Hui, ens han publicat la nostra primera aportació al projecte col·laboratiu "Construyendo historias", Ens demanaven fer un diàleg al voltant de una solució donada a un problema que tenien Jorge i Natalia. Aquesta com ha sigut la primera l'hem feta entre tots, però les següents seràn en parelles o en xicotet grups. Ens va agradar el dibuix fet per Yago i ací està:

Natalia respiró profundamente y dijo:

- Deseo que venga el duende Bajín.

- Aquí estoy, Natalia, yo te ayudaré, he oído lo que has dicho y he pensado la solución; convertiré a las abejas en un antídoto para poder curar a Jorge. Yo le abro la boca y tú, se lo echas con cuidado.

- ¿Dónde estoy?, ¿qué me ha pasado?- dijo Jorge abriendo los ojos.

- Te has quedado inconsciente, menudo susto me has dado, si no llega a ser por Bajín…

- Vamos Natalia...¿Bajín vienes con nosotros?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada